Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Haziran 2013 Cumartesi

BU YOL NEREYE GİDER ?



Kesişen yollarda bulabilmektir onu ( ''o'' ne istiyorsandır) sonra yoluna katıp beraber yol almaktır hayat,belki mutluluk.
Yol ; o yolun yolcusuyla anılır.yolunu yapmakla ayıplanır kimisi.birisine bir şey ima etmekle döşemek ister yolun kaldırımlarını.
Yol ; işine gelmektir.işine geldiğini duyarsın,işine geldiğini yanlış anlar,işine geldiğini yok sayarsın.Yol senindir. rotan,yolcuların ve az-buz tahmin ettiğin yoluna çıkacaklar senin....bu da yolsuzluktur aslında.
Yol ; insan suratıdır bana. kimi şehir yoludur pırıl pırıl kimi köy yolu yorgun,cefakar...
Yol ' da yol alan o yolun yolcusu olmayabilir,her yürüyen yolcu olmayabilir şu kalabalıkta.
Yol ' dan çıkmak bazen dostunun omuz atmasıdır bazen yol'unu bulanın , bazen takdir-i ilahisidir yolunu kısaltanın.
Yol benim , yalnız gitmek isterim.o yolda bir durak,bir istasyon olsun insanlar ve ben ve onlar istediklerimizi alalım birbirimizden.sonra ve bazen tekrar bir yol üstünde buluşalım.
Yol ' a dökülen bir su ol sen ve ben yolun sonunu görmek için dönmeyeyim.
Yol ; asla gidiş-geliş olmasın bana bırakın üzerinde öleyim.
Yol  bana nasıl davranırsa öyle davranayım; dikleşiyorsa üzerine sertçe basayım mesela...
Benim Yol'um kalbe giden yol olmalı.giderken söyleyeceklerim mızrak gibi saplanmalı.acıtsa da doğru olmalı hatta yolumdaki yalanlasa da........ Ve hiç bir Yol'a benzememeli,yolumdan bahsedilirken ; ne alternatif yol, ne üst geçit, ne alt geçit, ne tünel, ne yan yol sanılmamalı; ''Bilemem Gökyüzündedir'' denmeli mesela.......
Yol'umdan giderken önüme hiç bir gişe çıkmamalı,maddi bir bedel almamalı benden ve hiç bir trafik kuralı bana doğrusunu kabul ettirmeye çalışmamalı.o yol'u gitmek isteyenin bedelini kalbinde taşıdığını görmeli. Ve bazen ''o an''  birinin doğrusunun ''en doğrusu'' olabileceğini........

  
  
   BU YOL NEREYE GİDER ? :
   Yol bir yere gitmez,o bir susma biçimidir.


 
 
BURAK KIRMIZITUNA VİDEOLARI İÇİN TIKLA                                                              
                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder