Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Nisan 2018 Cumartesi

GEL YANIMA

‘’Experience’’in üzerinden altı sene geçmiş. Ama o günleri daha dünmüş gibi hatırlıyorum. O heyecanı. 


Müzik ölümsüzlüktür benim için yani müzik yapıyorsanız bir imza bırakacaksınızdır arkanızda. Tabii ki ilk olarak takdir edilen bir ‘’insan’’ sonrasında da özel bir yorumcu profiliyle hatırlanmak en güzeli olacaktır. Güzel olan böyle bir imzaya sahip olabilmek. Gerek sahnede, gerek bir müzik albümünde, arkadaş toplantılarındaki rica performanslarında bile ne yapmak istediğiniz ve kararlılığınız çok önemli. Gözlerinizde o ışığı görebilmeliler, onları avucunuzun içine almayı bilmelisiniz.
Sizi anlayabilmeleri, insanlara neyi nasıl vereceğinizi bilmeniz çok önemli. Ben bir şarkıyı söylerken şarkı bana; en başlarda da, ilk albümümde de, ve şimdi de ne hissettiriyorsa ve ne yaşattırıyorsa onu aktarmaya çalıştım. (anlattım) Ellerimi kullandım, mimiklerimi kullandım, dans ettim, hislerim bana ne yaptırıyorsa onu yaptım …
Elbette her aşamada kendimi aşmam gerekiyordu, geliştirmem, buna çok dikkat etmeye çalıştım. Tecrübelendim. ‘’Experience’’ ‘’Deneyimlemek’’ adını taşıyordu. Sadece denedim. Gün be gün neyi daha iyi nasıl yapacağınızı öğreniyorsunuz böylelikle. Tabii ki çok istiyorsanız ve buna konsantre olmuşsanız bunu zaten o zaman kendiliğinizden yaparak öğreniyorsunuz. Bırakın başarıyı kimin nasıl değerlendirdiğini bunu kendiniz için yapmalısınız, kendiniz ilk önce tadmin olmalısınız. Deneyin, tekrar ve tekrar. Pes etmeyin. Herkese inanmayın. Kendinize inanın.
Ben şarkı söylemeyi çok sevdim. Beni ne mutlu ediyordu, insanlar beni ne zaman, nasıl fark ediyorlardı, severek yapacağım iş hangisiydi?, hayatımda ne, ne kadar vardı? İşte bunların cevapları hep ‘’şarkı söylemeye’’ , ‘’müzik yapmaya’’ çıkıyordu.

‘’Gel Yanıma’’ Bu çalışma için şunu söylemeliyim ki; bu tamamiyle ‘’Ben burdayım’’ çalışması. Kendini hatırlatma projesi. On dört paçadan yada on iki parçadan oluşan bir albüm değil. Bir single albüm. Ve bu yaz (2018) insanların bu şarkıyla kumsallarda, clup’larda hatta arabalarında dans etmelerini çok istiyorum. Bu yüzden ritmik, enstrümental kısımları fazla, sözleri (anlatımı) net olan bir şarkı ‘’Gel Yanıma’’.  Tutkulu bir bağı anlatıyor şarkı. 30 Nisan 2018 Pazartesi yayında olacak.




Son olarak şunu söylemeliyim ki her şeyden önce kendim için müzik yapıyorum. Çünkü müzik benim oksijenim. Bu oksijeni kimler paylaşır yada kimler gider başka atmosferde yaşar bilemem. Tercih insanların. Ama çektiğim hava (yaptığım müzik) bana iyi geliyorsa ( beni yaşatıyorsa) bu inanın yeterli benim için.
Sağolun müziğin maneviyatını keşfetmiş, ruhu dokunaklı, duygusal insanlar. Müziğin bir yarış aracı değil duygu paylaşımı olduğunu bilen arkadaşlar. Sizleri sevdiğimi unutmayın.
28.04.2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder