Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Eylül 2017 Salı

SEVGİLİYE MEKTUPLAR








İlişkilerimde her zaman açık olmaya ve olunulmasına dikkat etmişimdir. Bir ilişkide her konuda açık sözlü, dobra olmak, hiç bir konuda yalan söylememek, sonra kişinin şevkat ve vicdan sahibi olması ve bunlardan sonra da beni kendine çekebilmesi v.b gibi durumları hissediyor olmam gerekiyor. Güzellik anlayışım ise her insana göre değiştiği gibi bana göre de değişiyor.
Hayatımın belli başlı noktalarında mucize denilebilecek durumlar ve ancak filmlerde olur dediğiniz türden yaşantılar içinde yer aldım.
İşte hayatımın bu noktasında (24.08.2017) Tanrının benim için hazırladığı ilginç bir senaryo ile karşıma bir kadın çıktı. Hani bir şeyin finalini yapacaksanız onu en yüksek ve en güzel noktasındayken bitirmek istersiniz değil mi? İşte ben de ilişkilerimden en sonuncusunu en yüksek noktada ve en iyi kalitede ve onu hayatımı beraber noktalayacağım kadın olarak görüyorum. Hayatımda hiç mi aşık olmadım? Evet oldum. Hiç mi sevmedim? Elbette daha önce de sevdim. Daha önce de mutlu olduğum günler oldu. Ancak bu sefer daha yoğunu ile karşı karşıyayım. Onun çok özel bir yeri ve fazlası var.
Sevgilim;
Kısa zamanda bağlılığın, şevkatin ve bir yola baş koymanın nasıl olması gerektiğini bana yaşattın ve gösterdin. Sahip çıkmanın, inanmanın gerçekliğini ve sıcaklığını hissettirdin. Kafamda bir ilişki hakkında sabitleşmiş düşüncelerimi bir bir değiştirdin.
Yüreğimi öyle bir çalkaladın ki dibe vurmuş parçalarım su yüzüne çıkıp nefes almaya başladı. İnancımı, ümidimi bana geri verdin.
Örnek alınılması gereken bir kadın modeli gösterdin bana. Bir kadının nerede nasıl olması gerektiğini gösterdin. Bu zamanda, bu bozuk ve renksiz dünyada eski zamanlardan çıka gelen ender bulunan insanlardan birisin benim için.
Özlem nedir anladım. Bir şeyleri özleyip onlara çok sonra seninle kavuşmak öyle muazzam bir duygu oldu ki benim için. Bu kısa süreçte önümdeki yaşayacağım günlerin her saniyesine seni dahil ettim. Ve o günlerde her ne yaşayacaksam sensiz yapamayacağımı anladım.
Öyle güzel saklamışsın ki o içindeki masumiyeti. Onunla tanıştığımda bunu neden bu kadar özenle sakladığını anladım. Çünkü çabuk kırılırdı, hırpalanırdı. O masumiyetinin kıymetini her daim bileceğimden hiç şüphen olmasın.
Ellerimden sıkı sıkı tutuşun bana ne kadar çok güvendiğini gösterdi. Ağzımın içine bakışın bana ne kadar önem verdiğini... Büyük bir sorumluluk (değer) aldım. Seni kollamak, kırmamak, mutlu etmek büyük ama istediğim bir sorumluluk.
Geçmişini saygıyla yad eden, adaletli bir ruh ikizi. Her seferinde zevklerimizin ve tercihlerimizin uyuşmasıyla beni şaşırtan... Manevi özelliklerinin yanında, kendini yetiştirmiş, sanatsal, entellektüel, dünya görüşü olan, Cumhuriyetçi bir partner...
Hep derim ya; ''Aile en iyi öğretmendir'' diye. ''Bana öğreteneni göster sana seni söyleyeyim'' derler ya. Sevgili anne ve babacığının keşke ellerinden öpe bilme şansım olsaydı. Seni öyle özenerek ve doğru yetiştirmişler ki...Oluşumun orası işte.
Anlayışlı, koca yürekli sevgilim görüyor ve biliyorum bana olan hislerin ve benim sana olan duygularım öyle güçlü ki aramızda oluşabilecek yükselmelerin bile mevzusu çok az. Çünkü böyle büyük bir inanç, böyle güzel bir aşkın muhatabı herkesin yaşadığı şeyler olamaz. Biz aramızda oluşabilecek bakış açısı ve yorum farklılıklarını çok iyi harmanlayarak uzlaşırız. Bizimkisi herkesin nankörce ve umarsızca harcadığı vakti kaybedecek bir beraberlik değil.
Yaşama sevinci ve enerjisiyle beni hep motive eden, beni hep güzel iltifatlarıyla onore etmekten vazgeçmeyen sevgilim, dilerim hiç bir şeye yenilmeyiz.
Var olduğunu bilmek uykumdan güzel uyanmam demek. O gün bir şeyleri yürekten yapmayı istiyor olmam demek. Güçlü olmam, bir başka gözle hayatı anlamak istemem demek.
Seni belki o kadar anlamadığın büyüklükte ve güzellikte seviyorum.
Yanındayken beni özleyen kadınıma...
18.09.2017   
 










BURAK KIRMIZITUNA VİDEOLARI İÇİN TIKLA:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder