Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ekim 2013 Pazar

NİCE YILLARIMIZA 14.10.1975



Dünyaya yani nasıl olduğunu bilmediğin bir yere kendi isteğinin dışında getirilmek ve ölene kadar yaşayacaklarını nasıl yaşadığının ve değerlendirdiğinin takip edilmesi...
İlginç bir döngü ve nedeni bilinmeyen...
Belki de girmek istemediğin bir sınava sokulmak misali...
Yok olana kadar sıradan bir yaşayan gibi değilde; hayata,birilerine,dünyaya ufak da olsa bir yararım dokunmuş ve akla gelip anılan biri olarak bana bahşedilen süreyi tüketmek isterim.
Kendimin gösterdiği kabuğunu kırma ve azim gösterisini bana hediye edilen bu güzel hayatın bir bedeli olarak ödemek isterim.
Zamanımızın şartlarındaki hayat önüme bir çok engebeler,dikenli güller,çukurlar çıkarsa da bunları bu sınavın şaşırtmacalı soruları olarak görüyorum.
Bakış açına dikkat et,empati kur ve uyanık ol.
Bu güne kadar yanımda olan insanları ve başarılarımı bu yöntemle kazandığımı belirtmek isterim.
İzlediğim; bu yaklaşımı aynı vücudun kabul etmediği bir ilaç misali geri itenler ,görmezden gelenler ve işlerine gelmeyenler sonsuza dek benim dünyamın dışında olacak.Merhamet,vicdan,şevkat ve sevgi nedir bilmeyenler ve öğrenmek de istemeyenler beni uzaktan izlemeye mecbur kalacaklardır.
Üzerlerindeki tüm sorumlulukları yerine getirerek bana emek veren ve desteklerini her daim hissettiren sevgili aileme sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Bana inanan,benimle hala aynı doğrultu ve tempoda yürüyen ve de yoluma katılan sevgi insanlarını da bütün kalbimle kucaklıyorum.
                                                                                                   Nice Yıllarımıza
                                                                                            
                                                                                                   Burak Kırmızıtuna
                                                                                                    14.10.1975


 

 
 
 
 
 
 
 
 


BURAK KIRMIZITUNA VİDEOLARI İÇİN TIKLA:

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder