Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Mart 2013 Pazar

KISKANÇLIK


KISKANÇLIK

Genelde kıskançlık denilince flört eden iki çift arasında yaşanan çekişme akla gelir.oysa en tehlikelisi aşağılık kompleksiyle ateşlenen kıskançlık nöbetleridir.flört aşamasındakiler tatlıya bağlanabilir,tolere edilebilir ama bir başarının yada flörtün dışında bir insana duyulan kıskançlıktan her şey beklenilebilir.kötülüğe neden olan her türlü şey bana bir hastalıkmış gibi geliyor.''benim ondan neyim eksik'' ,''ben ondan daha iyisini yaparım'' , ''ben ona burda şu yardımı yapmıştım bak o bana yapmadı'' gibi düşüncelerle dolu fikirler taşıyan  bir insanın yarattığı komplike olmuş işler curcunası ve çoğu zaman haberiniz olmadan bu insanın hedefi olmanızdır ''kıskançlık''
Belirtileri
- ilgisiz gibi görünme,gizliden kıskanılan kişinin yaptıklarını takip etme
- içten içe kıskanılan kişiyle bir yarış içerisinde olma
- kıskanılan kişinin yaptığı şeylere yakın şeyler yapmak
- devamlı kıskanılan kişiyi (tabii haberi olmadan) karalama
- kıskanılan kişinin işlerini bozma çabasına girme
Bu beş tanesine sahip  bir insan varsa etrafınızda bunu hissediyorsanız ve de bu kişi veya kişilerin bir açığını yakalamışsanız zaten anlayın ki; farklı birisinizdir,bir çekiciliğiniz vardır ve bu bazıları için tahammül edilemez bir durumdur.sizin gibi olmaya çalışan,sönük ve ezik karakterli birinin var olma çabasının bir besini oldurulmaya çalışılıyorsunuzdur.parlayan insanlar kendini vasat hisseden insanlar tarafından her zaman söndürülmeye çalışılmışlardır.bu sanki doğanın kanunu gibidir.fakat aslında bunun doğayla falan bir ilgisi yoktur,bu insanın kendiyle ilgili sorunlarını kendisiyle çözememe durumudur.kendisiyle barışık olamama ve kendini sevmeme durumu...
tabii ki ben de flört ettiğim kadınları sahiplendim ama hiç bir zaman haksızlık yapmadım,sıkmadım ve gereksiz şeylerle güzel zamanları kabusa çevirmedim.
başka türlü kıskançlığımsa hiç olmadı.ne bir ün kıskandım,ne bir başarı (sadece imrenmişimdir) ne bir insan....
ve hayatımın bu anına kadar ihtirasımın,hırsımın kurbanı olmamaya dikkat etmişimdir.çünkü aşkda ve işde hırs ve ihtiras olmalıdır ama dozunda olmak şartıyla.
ben buna benzer tüm deneyimlerimin (insan tanıma yetimin) uzun süreli bir iş hayatına sahip olmaktan geçtiğine inanıyorum.geçmişte yaptığım iş gerçekten bir insanın bakışındaki manayı bile çözmeme çok yardımcı oldu.her ne kadar bu deneyimi (çoğu zaman canımı yaksa da bana ''sen de mi'' dedirtse de) bir savunma mekanizması olarak bana bahşedilen bir hediyeymiş gibi kabul etmek istiyorum.
insanları üzecek hiç bir kıskançlığım olmadı; belki de kıskanılmanın da güzel taraflarını görerek yoluma devam etmem gerekecek.


BURAK KIRMIZITUNA VİDEOLARI İÇİN TIKLA
 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder